ogg - trhane prehravani

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Pondělí Říjen 2 09:35:54 CEST 2000

On Sun, Oct 01, 2000 at 09:16:54PM +0200, Zdeněk Štěpánek wrote:

> Zdravim
>
> Zelezo pomale nemate, ja sem vklidu prehraval na K5-75 na 90
> (WIN+WINAmp). XMMS urcite nema vetsi naroky.

? Zkousel jste to, nebo si to jenom myslite ?

> Mozna ale hodne pameti zabere X,

To s tim nesouvisi (leda, ze by ten pocitac mel jenom 4MB RAM nebo tak
neco ...)

> zkuste ten konzolovy prehravac.  Nemyslite nahodou OSS plugin? Ja mam
> v XMMS vystupni pluginy eSound (hraje moc divne) a OSS (ten je OK),
> zadnej OGG. Pokud mate opravdu OGG, zkuste si tam dat OSS (teda jestli
> to nejak jde).

(OSS a Esound jsou _Output pluginy_, libvorbis je _Input plugin_ -
michat to nejde.)

Ja jsem si to nevymyslel. Je mozne, ze ten prehravac pro Windoze je
efektivnejsi, ale ten na XMMS mi na P150/Linux/XMMS opravdu zral 100% a
po pretaktovani na 166MHz se zvuk trhat prestal. Zbenchmarkoval jsem si
vyvojovou verzi z CVS a bylo asi o 20-30% efektivnejsi. Zatim nejmin
narocny prehravac _pro Linux_ je ogg123 z aktualniho CVS, ktery na P150
zere asi 60% CPU.

bye

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok na underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//