special apache nebo kryptovani

M. Foltyn mario na itnet.cz
Pondělí Říjen 2 11:01:10 CEST 2000

> Pokud osoba != root a ta nainstaluje z root shelu trebas zminovany LIDS, tak
> a) nemusite mit pristup do /etc - alespon ne takovy, jaky byste poitreboval
> na modifikaci konfigurace
> b) nemusite vedet, ze nejaky proces bezi (kernel vam ho zataji)

hehe, jsem root. prijde za mnou pepicek,
"hele kamo, rozhodl jsem sem ze si na tvuj pocitac neco ulozim...
ale abych mel jistotu, ze si to neprectes, omezim tva prava.
pust mne do root shelu a koukej se jinam. ja ti prekompiluju kernel,
ulozim si do nej lids heslo ..."

takhle si to predstavujete. navic, i kdyz bude soubor lidsem uzavren proti
zapisu (read only) ci proti smazani a zmenam (append only) stejne ho bude root
moci imho vzdy precist!!

mf