TCL program - uprava na ceske zobrazovani

xmail listy ric.linux na os3.os.ds.mfcr.cz
Pondělí Říjen 2 13:08:29 CEST 2000

Dobrý den,
nevím jestli to někdo zaregistroval, ale na linuxtoday se objevila informace o novém web prohlížeči psaném již 1 rok v TCL. Hlavním cílem byly malé systémové nároky.

Stáhnul jsem si Windows (je samozřejmě i Linux) verzi a vyzkoušel.
Vypadá to dobře, ale bohužel se mi nepodařilo prohlížeč přinutit ke korektnímu zobrazování češtiny.

Je-li zde nějaký TCL programátor - mohl by se na to podívat?

Adresa:
http://www.browseX.com/

P.S.: bohužel v aktuální verzi nelze nastavit proxy, poněvadž editační políčka mají zvláštní chování.

Děkuji za pozornost: Richard Šputa