jaky je rozdil mezi RH6.2cz a RH6.2cz ?

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pondělí Říjen 2 09:38:07 CEST 2000

>     a) zmrsene LILO (vyresilo nabootovani z CD), jenomze chybel lilo.conf,
>        takze vytvorit, nainstalovat
>     b) chybelo cca 60% konfiguraku v /etc
>     c) chybely baliky pro isdn (prestoze jsem je vybral)

Me zas naopak se instalovaly i baliky, ktere jsem nevybral, ackoliv to
nebylo proto, ze  by se tim resili zavislosti. Po instalaci jsem to probral
a vyhazel.

> Mozna jsem neco delal spatne, hledal jsem na to tema nejake zminky v
> dokumentaci nebo na internetu (mozna taky spatne), ale prozatim k tomu
> zadne vysvetleni nemam. Stalo se to nekomu z vas taky tak?

Nemam moznost stahnout a vypalit CD z ftp, takze pouzivam CD od CPressu. A
dejou se mi tu zajimave veci, premyslim o navratu k RH 6.0, ten mi prisel
nejak stabilnejsi.

S pozdravem Zdenek Bohm