Help: rpm -Va

Jirka 'Eagle' Novák eagle na unicode.cz
Pondělí Říjen 2 13:28:04 CEST 2000

  Zdravim,
mam (opet) podezreni, ze se mi sem nekdo prolomil :-). Ale protoze jsem tu
mel chybku v HW, tak si nejsem jist. Sahnul jsem tedy po rpm -Va. Vybehlo z
toho spousta radek s nejakym retezcem na zacatku, kteremu jsem nerozumnel.
Proto jsem nahledl do manovych stranek a domnival jsem se, ze jsem to
pochopil.

Napr.:
S.5...GT    /usr/man/cs/man5/ipc.5.gz

Z cehoz bych mel vyrozumet, ze byla zmenena velikost, nesouhlasi MD5
checksum, zmenena skupina a cas. Ale cemu nerozumim je to, ze nekdo meni
manovou stranku. A vypada to, ze zmenil vsechny. Aha, ted me napada, ze
dotycny jedinec mohl uploadnout svou RPM-databazi (netyka se to samozrejme
jen manovych stranek :-)).

Proc to pisu: je mozne, ze RedHat 6.2 CZ meni ty RPMka takovym zpusobem, ze
by to pak nesouhlasilo? Asi ne, ale nez se pustim do napravy (coz me pred
Invexem obzvlast tesi), tak bych tomu chtel porozumet.

--
S pozdravem

Jirka "Eagle" Novak
Registered Linux user #173581