Odchyceni signalu

David Janko djanko na infoware.cz
Pondělí Říjen 2 14:16:44 CEST 2000

Petr Novotny wrote:

> A jak a jde jste hledal?
>
> Pro zacatek zkuste manpages signal(2), signal(7). Dal se muzete
> podivat treba na sigaction(2) a jemu podobne.

Tim jsem samozrejme zacal - prisel jsem na posilani signalu a na vsechno mozne
(vcetne toho, co sem nehledal, ale bude se nekdy hodit ;-) ).

sighandler_t signal(int signum, sighandler_t action);
 - instaluje novou obsluhu signalu

int sigaction(int signum,  const  struct  sigaction  *act,  struct sigaction
*oldact);
 - zmeni/nastavi  akci ... adt.

Jenze naprosto nechapu, jak to pouzit ... asi uvazuju spatne ... cekam totiz
neco jako fci, ktera na dany signal spusti nejakou moji fci, kterou ji predam
treba jako pointer na ni ... kbyby tam byl alespon nejaky example, ale man
examply zrovna neoplyva :(((.

Muzete me prosim nasmerovat ?

Diky.

David Janko.