Kontrola disku ext2 pri restartu

Marek Schor Marek.Schor na webline.cz
Pondělí Říjen 2 17:45:26 CEST 2000

> kontrolni otazka:
> proc nespustite fsck pred vlastnim restartem stroje ?
> Opravite chyby, a potom (pokud ten disk neni totalne
> v haji) by to melo normalne nabootovat.

Nejen manual upozornuje, ze neni dobre kontrolovat pripojene souborove
systemy. Pokud pred kontrolou systemy odpojim, pravdepodobne ztratim
connect, ale nejsem si tim jisty. Take se upozornuje, ze pokud systemy
nejsou
odpojeny, tak alespon nastavit jako read only.

Otazka tedy je, co se stane kdyz je odpojim?

MS