Couldn't allocate sk_buf

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Pondělí Říjen 2 11:21:12 CEST 2000

Zdravim,

Robert Wolf <wolf na umbr.cas.cz> wrote:
> Dobry den,
>
> zacalo se mi objevovat casto hlaseni Couldn't allocate sk_buf (nebo takhle
> nejak) a pote server zatuhne. Tuhle hlasku mi server vypsal uz drive, ale
> jen parkrat a tehdy neprestal reagovat.
>
> Ted ale zacne tuhle hlasku na konzoli vypisovat stale a nereaguje ani na
> ping.
>
> Je to RedHat 6.1cz, jadro 2.2.12, pocitac je 486/66, 16 MB ram, HD 1,2 GB
> swap 90 MB (dal jsem pro jistotu).
>
> Bezi na nem apache (jen pro lokalni sit, zatim nepouzivan), postfix
> mailserver, lokalne named, maskarada, ssh, mgetty pro modem, samba.

> [...]

Mohu se zeptat jak velky je Vas sitovy provoz. Nemate v siti nejake zacyklene
pakety? DoS by to byt mohl, otazka zni co na tom serveru provozujete za
software, ktery se nechce, nebo uz nemuze odswapovat, ale jak koukan na Vas
vypis sluzeb tak bych se ani nedivil, hlavne ten mailserver pri vetsim provozu
spotrebuje dost pameti.

Takze pameti to bude urcite a jeji rozsireni by pomohlo, otazka zni jestli
by to nevyresil upgrade jadra. Nevim jaky je Vas pocatecni (po startu)
memory load.

S pozdravem

Mila Kuchta