Jak nevypnout pocitac haltem?

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pondělí Říjen 2 19:23:22 CEST 2000

On Mon, 2 Oct 2000, Pavel Lisy wrote:

> Ale když z hlediska počítače k výpadku nedojde? Ten je korektně vypnut haltem.
> Na to existuje taky nejaká volba v biosu? Pokud ano, jak by se to mohlo
> anglicky jmenovat, abych to našel?

Co myslite ze k vypadku nedojde ? Korektni skript/demon na ovladani UPS
by mel jako posledni prikaz v haltu vykonat vypnuti UPS (a ne PC). Takze
po obnoveni vypadku se UPS zapne (ta UPS se musi vypnout vzdy - i kdyby
po spusteni halt skriptu napajeni nabehlo a UPS byla napajena - presto
ji musi skript vypnout - ona se po chvili sama zapne) a PC by se melo
samo zapnout taky - to uz je zalezitost BIOSu .