Help: rpm -Va

Pondělí Říjen 2 21:41:56 CEST 2000

On Mon, 2 Oct 2000, David Trcka wrote:

> V tom pripade poslusne hlasim, ze s nim je neco divneho. Prave jsem to
> testnul, cerstva cista instalace, makewhatis, rpm -Va, a uz to jede (krome
> jineho) zacina to:

A zkusil jste rpm -Va i pred makewhatis? A vubec, kdyz se ty ceske stranky
odinstaluji a nainstaluji znova? Mozna je v tom baliku nejaky uchylny
instalacni skript, nebo je cely ten balik nejaky divny (MD5 checksumy se
mozna do databaze davaji tak, jak jsou v .rpm souboru a jestli jsou uz tam
z nejakeho duvodu blbe...).

> BTW nevi nekdo, proc jsou modifikovane (skoro) vsechny soubory v
> .......T   /usr/share/enlightenment/themes/*

Dtto.