aut. logout pri dlouhodebe necinnosti

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Pondělí Říjen 2 21:55:47 CEST 2000

Zdravim!

> Do /etc/profile (nebo adekvatniho) dejte:
> TMOUT=7200
>
> Po 7200 sekundach necinnosti bude uzivatel automaticky odhlasen. Zkousel
> jsem v RH6.2 CZ a chodi to dobre.

To ovsem dokaze odlogovat pouze ty uzivatele, kteri zrovna jsou v shellu,
nikoliv ty, kterym "uhnilo" spojeni pri praci s jakymkoliv jinym programem.
Za timto ucelem jsem si sveho casu napsal program jmenem killerd (viz
ftp://atrey.karlin.mff.cuni.cz/pub/local/mj/linux/killerd-0.2.tar.gz),
ktery umi jednak odlogovavat ve vsech pripadech, jednak take likvidovat
na pozadi bezici interaktivni programy a ruzne jine relikty.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/