Jak nevypnout pocitac haltem?

Miroslav Petricek mpe na stavos.cz
Pondělí Říjen 2 23:06:38 CEST 2000

Pavel Lisy wrote:

> K linuxu je přijojena UPS (a sw PowerChute). Po delším výpadku proudu sw
> samočinně haltuje počítač, který se jako správný ATX vypne. Po obnovení proudu
> ovšem UPS není schopna počítač nastartovat.
>
> Pokud mám počítač vedle v místnosti tak, mi to tolik nevadí, ale pokud je v
> jiném městě, tak je to horší.
>
> Jak to tedy máte vyřešeno?

Já mám k počítači připojený externí modem a v BIOSu mám nastaveno:
"MODEM ON IRQ - 4" a "WAKE ON RING - ENABLED". Pokud chci na dálku
zapnout počítač tak jen na mobilu vytočím telefonní číslo linky a
modem mi počítač sám zapne.

Moje UPS nemá sériový port, takže to nemůžu vyzkoušet, ale na vašem
místě bych zkusil, jestli náhodou neumí UPS probudit počítač stejně
jako to dělá modem.

--
/*
  Miroslav Petricek           mpe na stavos.cz