Odchyceni signalu

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Úterý Říjen 3 09:00:52 CEST 2000

On 2 Oct 2000, at 17:40, Cejka Rudolf wrote:

> Kdybych mel vice zbytecneho casu, tak zajiste ano. Krome verejnych
> konferenci ale existuji treba i skoleni a vyuka na skolach.

Hm. Podobne myslenky si prosim priste nechte pro sebe.
"Zbytecny cas" straveny psanim do konference? Ano, pane, jste
velky frajer. Radsi sem sve perly nehazejte, stejne to nikdo neoceni.

> To je prilis zjednoduseny pohled. Semantika rozhrani signal()
> se menila dokonce i v ramci jednotlivych vetvi.

Neadresoval jste puvodni pripominku k prenositelnosti sigaction(2).
Toto volani na pre-POSIX unixech fakticky neni (na rozdil od
signal(2), ktere je v unixu od usvitu veku).

> Pro nekoho trivialita, pro jineho neprekonatelny problem.

autoconf? Knihovna?

> Oprava by to byla jen v pripade pouziti rozhrani sigaction().
> U signal() funkcnost zarucena neni, i kdyz se to treba v praxi
> ponekud sporne pouziva.

A odkud vim, ze sigaction(2) na tom systemu bude? Neznam
definici, podle niz je program, ktery se mi neprelozi, funkcni.

> Ma-li program fungovat jen na 99,9 %, pak je to skutecne snadne.
> Ma-li ale program fungovat na 100 % (a nemam ted na mysli problemy se
> stdout), pak je problematika signalu mnohem slozitejsi nez prace s
> vlakny - prave diky malo zrejmym skutecnostem.

Jen hloupy programator znovuvynalezna (prenositelnou) praci se
signaly znovu od zacatku. Chytry programator pouzije nejakou
existujici knihovnu - nebo se (v pripade problemu s copyrightem)
alespon necha inspirovat.

Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny na antek.cz
http://www.antek.cz