Odchyceni signalu

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Úterý Říjen 3 10:01:11 CEST 2000

> Jenze naprosto nechapu, jak to pouzit ... asi uvazuju spatne ... cekam totiz
> neco jako fci, ktera na dany signal spusti nejakou moji fci, kterou ji predam
> treba jako pointer na ni ... kbyby tam byl alespon nejaky example, ale man
> examply zrovna neoplyva :(((.

Ja nie som ziadne programator v c-cku, ale minule som potreboval taky maly
programcke, takze som pouzil asi to co hladate.

Nejako takto:
#include ...
extern void funkcia()
{
printf("Som funckia");
exit(0);
}
main ..
{
alarm(1) - nastavi alarm na 1 sekundu
signal(14,funkcia);  - ked sa dostavi signal, spust funkciu
}

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2