Jak nevypnout pocitac haltem?

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Úterý Říjen 3 10:18:59 CEST 2000

On Tue, 3 Oct 2000, Miroslav PRAGL wrote:

> To je nesmysl.
> Sekvence je opacna:
> 1) posle se pozadavek na vypnuti UPS
> 2) vypne se PC

No jasne a pak musite v BIOSu nastavovat takovy nesmysly jako 'vzdy zapni
PC kdyz nabehne stava' . Protoze inteligentni BIOS umi zapnout PC jen
v pripade ze nebylo korektne vypnute ale jen kdyz doslo k vypadku el.
Ten vypadek dela to vypnuti UPS, ale kdyz chci mit PC vypnute tak mi ho
pripojeni do site nezapne.

> Funguje to totiz tak, ze UPS se nevypne okamzite, ale az po prednastavene
> dobe (kolem 20 sec) od prijeti pozadavku.

Takze PC bude jeste cekat haltnute 20 vterin - to je problem ?