Jak nevypnout pocitac haltem?

Kucera Jaromir jkucera na evektor.cz
Úterý Říjen 3 12:47:58 CEST 2000

> To bych prave chtel, jak se to udela?
>
> Pavel

Prispeji trochu se svou troskou do mlyna.

Na Vas puvodni dotaz urcite nelze odpovedet jednoznacne,
pokud nepopisete cinnost UPS.
Hodne zalezi na zpusobu komunikace UPS s pocitacem.
Setkal jsem se s nekolika druhy teto komunikace, ktere
se lisily informacemi, ktere byla UPS schopnna predat
do pocitace a pocitac do UPS. Take sama logika cinnosti
UPS muze byt (s vyjimkou okamzte reakce na vypadek
napajeni) ruzna.

Zkuste se podivat do /etc/rc.d/rc.0 a nasledne do /etc/rc.d/init.d/halt,
ktery rika, jak se linux stopuje a je nekdy nutne jej upravit pro
komunikaci
s UPS. Netyka se Vas parametr -p u halt (viz man halt)
(nezkousel jsem to).

Jaromir Kucera