Java jdk nebo runtime

Marcel Husták marcel.hustak na ct.cz
Úterý Říjen 3 14:28:07 CEST 2000

Robert Vojta wrote:

> # jo diky za pomoc, ale uz tu verzi kterou potrebuju namuzi najit, takze
> # bych chtel pozadat nekoho kdo ma verzi jdk 1.1.... jestli by ji nemohl
> # poslat na adresu MGH na centrum.cz
> # predem diky...

jo omlovam se za spatnou formulaci otazky nejedna se mi o to kde to najdu,
mam stazeny vsechny verze ale jedna se mi o to jestli to ma nekdo
rozchozdeny ja kdyz to pu8stim treba zkusim pustit jen tak bez niceho
prokaz java nebo jre tak mi to vypise asi 20 radku kde na me rve ze mam
misto knihovny libc.so.6 pouzit knihovnu libX11.so.6 tak jsem ji pouzil a
kdyz jsem to zkusil znova tak mi to napsalo

./../bin/i686/green_threads/java: error while loading shared libraries:
/usr/X11R6/lib/libdl.so.2: undefined symbol: _dl_default_scope

nevite nahodou kde delam chybu nebo co je jeste potreba nekde pridat

marcel