rw pristup uzivatele na vfat disk

Úterý Říjen 3 15:31:52 CEST 2000

Dňa Ut, 03 okt 2000 ste (Martin Tkadlčík) napísali:
> Zkousel jsem vse uvedene, ale nic nefunguje - disk se nenamountil vubec.
>
> Moje konfigrrace je takovato:
>  SCSI IBM - sda1, sda5 (oba vfat), sda6 (ext2)+swap
>
> v fstab nyní mám:
> /dev/sda5/   /mnt/disk_d/  vfat  default,gid=100    0 0
>
> zkousel jsem default zmenit za user, davat tam rw, a take podle toho co mi
> bylo razeno výse. Ale nic mi z toho nefunguje.
>
> Jiné rady, pls?
>
>         Martin

pouzivam taketo.

/dev/hdb1               /mnt/hdb1ext            ext2    noauto,user     0 0
/dev/hdb1               /mnt/hdb1dos            vfat    noauto,user,codepage=852,iocharset=iso8859-2 0 0
/dev/hdb2               /mnt/hdb2ext            ext2    noauto,user     0 0
/dev/hdb2               /mnt/hdb2dos            vfat    noauto,user,codepage=852,iocharset=iso8859-2 0 0
/dev/hdc1               /mnt/hdc1ext            ext2    noauto,user    0 0
/dev/hdc1               /mnt/hdc1dos            vfat    noauto,user,codepage=852,iocharset=iso8859-2 0 0

hdb a hdc su sufliky. zapisovat moze na ne ten, kto ich pripojil. Je tam
noauto preto, aby ich nepripajal root pri bootovani.

--
Marian Cavojsky
cavojsky @ soria-grey.sk