Wake on LAN (WON)

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Úterý Říjen 3 18:57:38 CEST 2000

Jan Satko wrote:

> Ja som si doteraz myslel, ze na to staci obycajny ping :-)
> Ale osobne som zvedavy ako sa to robi, lebo taku kartu mam, len tu jej
> funkciu nevyuzivam.

Nekde u 3Com jsem kdysi cetl toho popis. Je to paket s libovolnym
protokolem, akorat nekde v tom tele paketu musi byt sekvence sesti
bajtu 0xFF nasledovana minimalne 8x HW adresou sitove karty
k probuzeni. Vlastni paket jako HW adresu prijemnce muze mit jak
broadcast, tak i primo cilovou adresu. Pomoci broadcast paketu
by melo jit probudit tech pocitacu i vicero jednim paketem za
predpokladu, ze do tela paketu tu sekvenci (6x 0xFF)+(8x HW adr)
zopakujete vicekrat pro ruzne adresy.
Takze teoreticky by to slo i tim pingem? Jenom musi odesilaci strana
mit v arp tabulce natvrdo prislusny zaznam a pouzit volbu -p
pro definici odesilanych dat. Aha, asi ne, -p muze byt jen
16 bajtu dlouhy, to je malo.

	Majkl (majkl na tesnet.cz)