FIND & REPLACE

Filip Hroch hroch na monoceros.physics.muni.cz
Úterý Říjen 3 18:46:12 CEST 2000

Efektivne nevim, ale nejednodusej treba prikazem sed:

echo "kokot" | sed 's/kokot/jsem kokot/'

kde jsem retezec "kokot" pouzil misto vstupniho souboru
a vystup jde do std. vystupu. Pro slozitejsi vyhledavani
nahlednete do manualu k programu sed a hledejte prikaz 's'
(search) ktery ma 2 argumenty mezi temihle / zavorkami:
retezec ktery se ma najit a kterym se ma nahradit.

F. Hroch