Spatne skompilovane jadro????

ICS Group ics.rakovnik na worldonline.cz
Úterý Říjen 3 19:28:58 CEST 2000

..po instalaci jadra 2.4.0-test8 nemohu nasroubovat FAT32 disk. Obvykle
MOUNT -TVFAT /DEV/HDE4 /WIN mi vyhodi hlasku (snad to bude spravne) Horni ci
dolni cislo je mimo rozsah. ????? Pokud nabootuju stare jadro, mount
probehne tak jak ma. Ma nekdo tuseni co jsem zmrvil?

 Předpokládám, že to píšete malými písmeny a s mezerou mezi tím t a vfat
 :)

Ano, malymi pismeny, na mezere obvykle nezalezi. Disk HDE existuje a
funguje, je to stejny disk na jakem mam ext2 (na HDE2). :-(( V novem jadre
je opravdu jiny radic (Promise/66), ale jak rikam, disk existuje. Tu hlasku
jsem se snazil neprelozit, je vypsana v cestine (RedHat 6.2cz). Podporu pro
MSDOS a VFAT mam prikompilovanou (ne jako modul).
Tak uz nevim.