RH 6.2, Laptop DELL CPt a 3cXFE547BT

Zdenek Sebesta mach na internet.sk
Úterý Říjen 3 20:15:50 CEST 2000

In article <39D9E95A.2FDBA4E7 na nextra.cz>, Milos Svasek <svasek na nextra.cz>
wrote:

> Mam laptop od DELLu rady CPt a vyfasoval jsem k nemu sitovou kartu
> "3cXFE547BT" od firmy 3com.
>
> Problem je nasledujici: Sit mi chodi vzdy jen chvili, potom proste
> prestane fungovat (nikam se nedopingam, atd). Pokud kartu odpojim a zase
> pripojim, nebo zrestartuju pcmcia demona, tak to zase chvili jde.
>
> Mam podezreni, ze to ma neco spolecneho se setrenim energie, a ze ta
> karta se prosne neco jako uspi. Zkousel jsem totiz jeste jinou kartu, od
> jineho vyrobce a ta to nedela
> (je nekolik let stara).

Mám podobný neuvěřitelný zážitek - na stejném NB - karta Xircom 10/100 56K
modem, šlape, šlape a najednou dost. A zjistil jsem, že to má na svědomí
nabitost baterky, jakmile zdroj (akumulátor) vybiju na zhruba 50% tak LAN
sice bliká, ale nedovolá se protěžku. Pod síťovým adaptérem je to v pohodě.

-mach-