Wake on LAN (WON)

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Středa Říjen 4 00:15:11 CEST 2000

Zdravim,

Robert Vojta <vojta na ipex.cz> wrote:
> # Ja som si doteraz myslel, ze na to staci obycajny ping :-)
> # Ale osobne som zvedavy ako sa to robi, lebo taku kartu mam, len tu jej
> # funkciu nevyuzivam.
>
> Zdravim,
>   osobne netusim jak to pracuje, ale melo by se to podle vseho nahodit hned
> jak bude nejaky provoz urcen pro ten dany stroj (kartu), ale co je na tom
> pravdy a jak to funguje to netusim.

To by ten pocitac byl porad vzhuru:-)) Jde o jakysi magic paket, coz je
urcita sekvence znaku poslana na danou hw adresu. Zkousel jsem i soft
ktery vytahoval zaznamy z arp cache, takze slo pouzit i adresu ip.

Bohuzel musim konstatovat, ze se mi to v Linuxu nepovedlo:-((, ale az
tolik casu jsem tomu nevenoval, zrejme je to dost hardwarove zavisle.

S pozdravem

Mila Kuchta