bezpecnost urovne C2

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Středa Říjen 4 08:59:08 CEST 2000

"Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" wrote:

>         Necetl jsem nikde presny popis C2, ale vhledem k tomu, ze tento
> certifikat ziskaly MS WindowsNT (tusim 3.5 nebo 4.0?) s tim, ze
> stroj, ktery nema sitove propojeni (rozumej, nesmi byt ani v siti MS
> network), nema zadne sdilene prostreky (tj. vcetne sitoveho tisku)
> tento certifikat muze obdrzet, tak si myslim, ze po strance
> bezpecnosti a funkcnosti __muze__ linux tuto sluzbu nabidnout
> srovnatelnym (IMHO dokonce spolehlivejsim) zpusobem.

pekne alibisticka odpoved ;)

co ja viem tak win to ziskali len na dvoch serveroch ne inom hw nie.

ale novie sa nepouziva tato klasifikacia ale EAL (europa) pokec je na
http://www.itsec.gov.uk/assurance/ccdef.htm

inak v principe staci dat do lila restricted a v rh62 vyrazit moznost
zasiahnut do nabehu systemu (interactive setup) a tie najdvolezitejsie
veci mas zasebou ;)

--
clovek  je  tvor,  ktory sa  za presne stanovenych
laboratornych  podmienok (teplota,  tlak,  vlhkost

-------------- Zz_indigo /*Marek Blasko*/ -=OM2AMB=-