diald

Ondrej Rusek rusek na gybon.cz
Středa Říjen 4 10:49:09 CEST 2000

Zdravim,
nedari se mi sprovoznit $subj. Respektive vse mi jde, az na to, ze po
spusteni pppd to chcipne na "nemoznost pouziti remote adresy serveru, kam
se pripojuji". Samotne pppd chodi dobre (misto chat pouzivam wvdial) -
normalne pouzije adr. vzdaleneho severu (remote) a necha si vnutit
dynamicky pridelovannou adr. od serveru (local).
Kdyz to pustim pres diald - zde mam zadane v konfiguraci:
local 192.168.0.1
remote 192.168.0.2
dynamic
..... tedy jakesi nerealne adresy pro konfiguraci rozhrani 'tap0'. Ty by
meli byt, prepsany skutecnymi adresami po pripojeni pomoci pppd (dynamic)
- nebo alespon tak jsem to pochopi z dokumentace. Kde jsem to spatne
pochopil - mohl byste nekdo poradit? Diky.

S pozdravem

Ondrej Rusek
GYmnazium BOzeny Nemcove, Hradec Kralove
mail: rusek na gybon.cz
web:  http://www.gybon.cz/~rusek/