KDE2 cvs - mate taky problemy s ceskou lokalizaci ?

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Středa Říjen 4 11:25:28 CEST 2000

Dne St, 04 říj 2000 jste napsal(a):
> Zdenek Pizl wrote:
> Ceska klavesnice se na zaklade locale v KDE2 nevybira. tu proste musis mit uz
> spravne
> nastavenou  v X. V ovladacim centru je sice modul pro nastaveni klavesnice a
> dokonce
> je tam i neco, co pripomina nase luhy a haje, ale je to uplne na ho... Navic
> pokud
> se nemylim, tak klavesnice bezne dodavane v cesku maji alespon 102 klaves ;).

??? v XF86Config zcela urcite ceskou klavesnici nemam, protoze kdyz jsem ji tam
nastavenou mel, tak to ceske znaky nepsalo/nezobrazovalo

> Na oprave toho modulu se uz asi pracuje, ale v KDE 2.0 to asi jeste nebude.
> Mozna vic by na tohle tema mohli napsat Juraj Bednar nebo Lukas Tinkl (jestli
> tohle
> zrovna ctou).

me spis zajima, proc kcontrol neulozi do uzivatelova konfiguraku rozlozeni
klavesnice? On tam totiz to rozlozeni neulozi vubec ...

> konsole asi opravdu pouziva implicitne iso8859-1 pismo. Staci bud nastavit
> iso8859-2
> nebo unicode pismo a bude vse v poradku.

nejsem si tim zcela jist. V konsoli mam nastaveny iso8859-2 font, ale zobrazuje
to jako v iso8859-1. Az potom co znovu vyberu iso8859-2 font (i ten samy co tam
uz byl nastaven) a dam OK, tak se ty znaky prekresli spravne ... co k tomu
dodat?

         Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
                mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
           ... what disk do you want to erase today ?? ...