crontab posledni den v mesici

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Středa Říjen 4 14:50:25 CEST 2000

On Wed, 4 Oct 2000, Ing. Zdenek Havranek, HAF wrote:

> Jo, to bylo kladivem presne na hlavicku!
> Nicmene, ne vzdy se mi to hodi. Pri archivaci nekterych souboru urcuji
> jmeno archivniho tgz souboru pomoci date a tam jsem chtel videt mesic, ke
> kteremu se ta zaloha vztahuje.

Tak pokud Vas celou dobu trapi tohle, tak se kouknete do manove stranky od
date a najdete tam neco jako (presne to nevim) date yesterday a budete mit
to datum uplne presne spravne, pripadne date --file=.... a date --date="10
minutes ago"

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Spatril jsem ji tak jak ji panbuh stvoril.
  A stal se ateistou.