BFU attachment pomoci mpack

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Středa Říjen 4 16:02:28 CEST 2000

On Wed, Oct 04, 2000 at 12:21:29PM +0200, Mirek Kokrda wrote:
>  je tu nekdo, pouzivajici mpack na odesilani attachmentu z command line?

Urcite, jde o to, jestli se s vama bude chtit bavit. Ja pouzivam mutt,
obcas metamail.

>  Ja porad neumim docilit odeslani pakovaneho souboru mailem. Vsede se
> pise pouzij mpack, ci metamail, ale konkretni priklad s vysvetlenim jsem
> nenasel.

Napiste prikaz "man metamail", podivejte se do sekce SYNOPSIS, chvilku
si ji prohlizejte, potom si to proctete dale, obcas se vratte do sekce
SYNOPSIS, parkrat si to zkuste poslat sam sobe, dejte si pauzu na jidlo,
pak to zkuste znovu a kdyz se vam to opravdu nepovede, tak nam napiste,
co presne jste chtel poslat, co jste presne zkousel za prikazy a jak vam
to nefungovalo (chybove hlasky atd ...).

Mozna na jednodussi emaily s prilohami je snadnejsi na pouziti mutt,
taktez konzultujte manualovou stranku programu mutt a jeho prepinace na
prikazove radce.

bye

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok na underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//