pokus o prunik

Středa Říjen 4 16:44:15 CEST 2000

Dňa 04. Oct 2000 o 16:26, Martin Mačok napísal(a):

> tak si muzete stezovat u tamnejsich adminu (ztrata casu, muzete to
> reportovat na incidents na securityfocus.com, ale je to taktez asi ztrata
> casu) - nejefektivnejsi je zariznout tu domenu na firewallu (nejlepe
> predrazenem).

priamo v liste incidents na securityfocus.com bola nie raz flamewar z dovodu, ze
ludia posielali logy zo scanov. nakonie bolo resume take, ze scanovanie sa nema
reportovat cez ten list, pretoze spravnejsi postup je napisat hostmasterovi
danej siete, ktory ma na dany rozsah najlepsi dosah zrejme.
ze to je strata casu by som netvrdil. nie kazdemu je osud jeho siete
lahostajny:-)

takze odpoved na povodny mail je, v pripade ze z nl.uu.net neblokujete daku
regularnu prevadzku, ktoru ste odstavili chybnou konfiguraciou;) najdite si v
prislusnej whois databaze kontaktne osoby pre danu siet a kontaktujte ich.
v pripade europskej siete napriklad na: http://www.ripe.net/cgi-bin/whois

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk