pokus o prunik

Pavel Urban urbanp na mlp.cz
Středa Říjen 4 16:19:29 CEST 2000

Mailovat spravci domeny, pripadne jeho providerovi. Pokud nezareaguje,
pockat par dni a mailovat znova s kopii na CERT. To uz si velka vetsina
spravcu rozmysli, na tohle nereagovat. Zkuste pro zacatek...

"Jirka 'Eagle' Novák" wrote:

>   Zdravim,  :-)
> teda reknu vam, jestli bude nekdo hledat v archivu klicovy slova "pokus" a
> "prunik", tak to bude mit tezky, protoze se to tu opakuje porad dokola (a ja
> k tomu poctive prispivam).
>
> Ale k veci: nekdo se mi porad snazi scanovat porty na serveru. Jde to stale
> z jedny a ty samy domeny (.nl.uu.net). Portsentry "ho zakaze"  :-) a tak on
> to zkusi z jiny IP adresy znova o kus dal. Jak resite takovy pripady? Zatim
> sem v /etc/hosts.deny zaved radku:
> ALL na ALL: .nl.uu.net
>
> Je to dostacujici?

> [...]

Pavel Urban (urbanp na mlp.cz)
MLP system disaster
Mestska knihovna v Praze - Marianske nam. 1, 115 72 Praha 1, Ceska
republika, http://www.mlp.cz
   Vegetables should not operate electronic equipment.
          Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/