OT: Re: Linux & HOMEBANKING

Jiri Svoboda svoboda na istrade.cz
Středa Říjen 4 23:53:54 CEST 2000

Milan Zamazal wrote:

>     z> Ja mam Expandia, a staci tam libovolny browser, co umi https :)
>
> To bohužel není pravda, podporována je pouze (ne)slavná dvojka Netchcejp
> a Exploder.

To take neni prilis presne. Prave ted jsem to zkousel a je pravda ze v
Netscape 4.7x to nejde. Nefunguje levy frame s vyberem operaci.
V polozce nastaveni uzivatele je mozno si zvolit pouzivani JavaSriptu misto
Javy a pak to jede. Ale tak pred pul rokem mi to jelo i s Javou. Jinak z
ruznych reseni mi prave reseni Expandia Banky pripada jako nejlepsi.

--
Jiri Svoboda
svoboda na istrade.cz