Jak disk rozezna kabel? (Problem s velkym diskom)

Petr ©obáň soban na centrum.cz
Středa Říjen 4 21:44:42 CEST 2000

Dne St, 04 říj 2000 Stanislav Meduna napsal(a):
>On Tue, 3 Oct 2000 18:52:31 +0200, Petr ©obáň wrote:
>
>: Muze mi nekdo vysvetlit jak disk a radic pozna ze je propojen
>: kabelem s 80 zilama nebo pouze ten normalni
>
>Na UDMA kabli je jedna zila prerusena.

Ktera?

>: kdyz oba maji na konci normalni konektory
>
>Navyse je na konektore do dosky jedna diera zaslepena, takze
>sa UDMA kabel ani do klasickeho portu neda strcit.

Ale da ja mam stary HD ktery tam nema ten pin, takze pokud je na kabelu zadelan
me to nevadi HD je stary 120M o nejakem ata 66 vubec nevi.

>Zdravi
>--
>				Stano

|            Petr ©obáň                  |
|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

Daląí informace o konferenci Linux