KDE2 cvs - mate taky problemy s ceskou lokalizaci ?

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Středa Říjen 4 23:08:28 CEST 2000

Dne St, 04 říj 2000 jste napsal(a):

> setxkbmap -symbols 'czsk(us_cz_qwertz)' -compat group_led
>
> timto to prubnete
>
> XkbKeymap       "xfree86(us_cz_qwerty)"
> Pokud to funguje, dejte tohle do vaseho XF86Configu.
>
> Mila Kuchta

Toto vsechno je hezke, ale ja nemam problemy s cestinou, ja mam problemy s
 e tinou v KDE 2. Ted zrovna to funguje, ale to jen proto, ze jsem rucne
doplnil v konfiguraci klavesnice spravnou mapu (pc102). Ptal jsem se, jestli
to nekomu blbne tak jako mne (a mym kolegum) ....

Problem je v tom, ze kcontrol neuklada spravne nastaveni do konfiguracniho
souboru. A me zajimalo, zda to je tim, ze mam neco spatne nastaveno, nebo je
to bug v KDE 2.

 ... ale stejne diky za odpoved :)

         Zdenek Pizl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
                mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
           ... what disk do you want to erase today ?? ...