Hlasovani

Jan Jirmasek jim na ure.cas.cz
Čtvrtek Říjen 5 15:24:59 CEST 2000

On Thu, 5 Oct 2000, Karel Zak wrote:

>  Si trosku protirecite, chcete autenticnost, ale nechcete aby se vedelo
> kdo to je? To je asi jako "chci projit dverma, ale nechci aby se
> otevrely..."

:-) No, kdyz to berete takhle... Ne, ve skutecnosti bych to srovnal spis s
"chci projit dverma, dvere overi, ze jsem jeden z lidi, kteri mohou
projit (treba vzorkem me sitnice), zapisou si do statistiky barvu moji
cepice a ze me pustily a to je vse. Rozhodne si nebudou pamatovat, ze
modrou cepici jsem mel prave ja." To snad ma svoji logiku.

>  Reseni: autentifikujte (heslo, SSL apod.) a sezente si duveryhodneho
> admina.

Duveryhodny admin je. Ale vysvetlujte to lidem, kteri chteji byt
presvedceni o 100% nefalsovatelnosti elektronickeho hlasovani... (a
koneckoncu i admini se stridaji a tohle by prave melo fungovat nezavisle
na duveryhodnosti admina).

							Jim