Hlasovani

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Říjen 5 15:37:06 CEST 2000

> Tohle kupodivu resit lze pomerne snadno. Zakladni myslenka je
> takova, ze vygenerujete strasnou spoustu nahodnych cisel (tato
> cisla mohou znat hlasujici a nesmeji je znat nebo uhodnout
> nehlasujici). Kazdy hlasujici si nahodne jedno z techto cisel
> vybere. (Pokud je tech cisel hodne, je pravdepodobnost kolize
> dostatecne mala. Pokud jsou cisla z dost velkeho intervalu, je
> pravdepodobnost, ze cislo z vaseho seznamu uhodnu, dostatecne
> mala.)
>
> Scitajici pozna, zda dostal hlas od nekoho "opravneneho" (hlas (v
> [...]

 To neni spatne (mate u mne velke, ale bezvyznamne plus:-)))

 I kdyz ta duvera v pravdepodobnost, ze dva si nevyberou dve stejna
cisla se mi moc nezda, ale reseni jak se toho zbavit mne nenapada
(teda tak aby to bylo uplne anonimni).

 I kdyz, stejne ... pokud to bude klient/server, jak zajistite
tu distribuci tech cisel? (tak aby klient nemohl videt vice cisel,
a zaroven aby server nevidel co bylo vybrano?)

					Karel