SuSE + vice IP

Pavel Janík ml. Pavel.Janik na suse.cz
Čtvrtek Říjen 5 16:06:21 CEST 2000

   From: "Roman Dubravsky" <dubravsky na havirov-net.cz>
   Date: Thu, 5 Oct 2000 15:02:57 +0200

Zdravím,

   > To samozrejme funguje. Jde mi ale o to, jak to udelat "systemove" v
   > SuSE, tak aby se aliasy regulerne zapsaly do konfiguracnich souboru a
   > skriptu. Aby aliasy nabehly po rebootu, aby se neztratily pri dalsi
   > konfiguraci cehokoliv pomoci yast nebo SuSEconfig atd.

stejně jako každé jiné rozhraní, tedy YaST -> System Administration ->
Network configuration -> Network base configuration. Pokud už máte
např. jedno rozhraní, klikněte na rozhraní druhé, pomocí volby Device
zvolte Other a napište tam eth0:1 a nakonfigurujte dále jako normální
rozhraní. Po ukončení YaSTu spusťte rcnetwork restart.

Nebo to můžete udělat ručně v /etc/rc.config - změňte proměnné IPADDR_?,
NETDEV_? a IFCONFIG_? Potom nezapomeňte spustit SuSEconfig a rcnetwork
restart.
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na suse.cz