LICQ pod RedHat 7

Lukes Zdenek xlukes01 na stud.fee.vutbr.cz
Čtvrtek Říjen 5 16:14:37 CEST 2000

Mam takovej problem s LICQ. Bez problemu jsem poutival verzi 0.80 pod RedHat
6.2 kde fungovala. Ale chtel jsem vyzkouset novou verzi RedHat7,
kde jsem posleze nainstaloval licq 0.80, ale po spusteni mi nabehla okna s licq
ale do oken se nedalo vubec dostat (ani ukoncit, jen killnout) a dokonce licq
pracoval normalne tak ze mu chodily icq zpravy, ale na ne se dastat neslo.
Zkousel jsem to i ve verzi 0.85, ale se stejnym vysledkem.
Nesetkal jste se nekdo s timto ??? Nebo komu jede licq pod RedHat 7 ???

Dik Lukin