Hlasovani

Květoslav Kocek kocek na cl.jokaplus.cz
Čtvrtek Říjen 5 17:59:29 CEST 2000

>Nenecham. Mam zapsanou vasi obcanku, ze uz jsem vam jeden
>klic dal.

No ale s tou obcankou to zase neni anonymni ne? Nenapada me
nic (v pocitacovym svete) co by me jednoznacne urcilo a zaroven
nevedelo, ze jsem to ja. :-) Podle HW to nejde. Co kdyby chtel
hlasovat kamarad z myho pocitace. Kdyz mi budete chtit dat
smart card, tak mi ji musite bud poslat -> vite cislo karty a
adresu,
takze anonymous moc nee, nebo bych si pro ni musel prijit.
To bych se ale musel prokazat, ze nejsem bezdomovec, co slysel
chlapy na autobusaku, ze se tu davaj zadara karty -> taky
uvidite
mou obcanku.

Joo. Ted me to teprv napadlo. Vy mi date kartu, ale nebudete
vedet,
jaky ma cislo. Budete vedet, ze to cislo muze hlasovat, ale
nevite kdo
ji ma... Je to tak?
Hmmm tak to by slo.
Uz se mi to nechtelo to predchozi mazat, tak tenhle dopis berte
treba jako spam... :-)))

>(Pokud umite i zfalsovat obcanku a svuj zevnejsek (nebo treba
>zfalsovat moji smart card), nezabranim vam hlasovat dvakrat,
>stejne jako by vam v realnem zivote nikdo nezabranil hlasovat
>dvakrat ve volbach. Ale opravdu to umite?)

Pri trose dobry vule a za pomoci ukrajinsky mafie :-))))
:-)) To by nebylo zly...
--
(...)      Slavek
dobrej na kamarad.cz