KDE2 cvs - mate taky problemy s ceskou lokalizaci ?

Vojtech Bubnik bubnikv na suse.cz
Čtvrtek Říjen 5 18:46:42 CEST 2000

Dobry den,

problem je v kxkb, tedy prepinaci klavesnic. Pokud je prepinac pocesteny, tedy
pouziva ceske katalogy, potom se deje to s tou brazilskou klavesnici.

Ted jsem dokoncil patch (oprava par chybycek), takze zitra to snad bude v CVS.
Moje rada pro ted je: smazte si katalogy, ktere pocestuji konfigurator klavesnice.

--

Regards,

Vojtech Bubnik
developer
SuSE CR, s.r.o.                               e-mail: bubnikv na suse.cz
Pod Pekarnami 338/12                          tel:+420 2 6603 2619
190 00 Praha 9 - Vysocany                     fax:+420 2 6603 2620
Czech Republic                                http://www.suse.cz