navrat z invexu

Leos Literak literakl na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 5 19:18:55 CEST 2000

Ahoj,

chtel bych se zeptat, zda se nekdo nebude ve stredu vracet
z Linuxhallu smer Ostrava a nebude mit volne misto v aute?

Slibil jsem Michalovi Krausovi, ze je nenecham v diskusi
samotne, jenze jsem netusil, ze ta diskuse bude tak pozde
(o pul pate). Takze se mi to kryje s odjezdem posledniho
vlaku.

Pokud by me mohl nekdo pribrat, byl bych mu velice vdecny
a samozrejme bych zaplatil za benzin. Potreboval bych se
dostat do Frenstatu pod Radhostem ci okoli.

Pokud nahodou nekdo takovy existuje, at mi prosim napise
na email literakl na centrum.cz nebo zavola na mobil
0605/849087 ci domu 0656/839043.

Diky
		Leos Literak

-- Leos V. Literak   http://www.penguin.cz/~literakl/
-- Email          literakl na centrum.cz  literakl na penguin.cz
-- Linux Hardware http://hardware.penguin.cz/