Debian & PPC (iMAC) - upřesnění

masik+ccl na pc203b.fzu.cz masik+ccl na pc203b.fzu.cz
Čtvrtek Říjen 5 23:55:11 CEST 2000

libor.mitrenga na msi-zlin.cz (Libor Mitrenga) writes:

> Všimnul jsem si, že yaboot neustále hlásí "Wrong partitions 1 signature"

Podle zdrojaku se Vam po Make Linux Bootable Directly From Hard Disk
melo zahlasit, ze tento krok program neprovedl. Instalacni program
totiz zatim na newworldech zavadeni systemu nenastavuje, yaboot
nakonfigurujte podle instalacniho navodu sekce 7.17 ``Startovat Linux
přímo z pevného disku'' a pripadne 4.6.1 Rozdělování disku na
novějších Macích.

zdravi
        Jirka