Hlasovani

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Pátek Říjen 6 08:10:03 CEST 2000

On Fri, Oct 06, 2000 at 07:49:23AM +0200, Karel Zak wrote:

> Ale ja se mohu podivat na vsech sto cisel (uprava klienta apod.).
> To je to co mi slo..

Da se to zaridit tak, ze server posle 100 cisel, vy dostanete na
zaklade nejakeho rozhodnuti pouze jedno cislo a server nebude vedet
ktere a klient nebude mit sanci bez pomoci serveru zjistit dalsi cislo z
tech 100.

Asi byste mi neveril, ze se da po telefonu hazet minci a sazet se co
padlo, aniz by jedna strana mohla fixlovat, ze?

> Ja to nepotrebuji (to byl nekdo jiny), jen jsem od prirody zvedavy :-)

BTW se domnivam, ze je to tady offtopic a ze uz to ostatnim muze vadit,
vse co bylo receno bylo postacujici a zajemci byli odkazani na
prislusnou literaturu, OK? EOT?

bye

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok na underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//