postgresql konferencia

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Říjen 6 10:18:15 CEST 2000

On Fri, 6 Oct 2000 tief na hit.sk wrote:

> Zdravim. Neviet niekto o nejakej ceskej/slovenskej
> konfere o postgrese ?

 snad by stacilo database na linux.cz

> resp. neviete mi niekto pomoct s nasledujucim problemom:
>
> Potrebujem vlozit do databazy velky text. PO pokuse
> ho ulozit do tabulky mi vypise chybu :
>
> PostgresSQL query failed: PQsendQuery() -- query is too long. Maximum
> length is 16382 in ../lib/kniznica.php3 on
> line 209
>
> Neviete niekto nahodov ako to obist, alebo vyriesit ?
> mam najnovsi postgresql 7.0.2

 7.0.2 a nizsi ma omezeni 8 az 32 Kb na radek,

 mozna reseni:

	1/ prekompilovat PG a nastavit velikost BLCKSZ v include/config.h
	   na neco vetsiho (max 32Kb).

	2/ pouzit Large Object rozhrani

	3/ pouzit CVS verzi (od 1. listopadu (normalne november:-)) bude
	   zmrazena a za par tydnu potom vypustena stable verze, bez omezeni
	   na delku radku

	4/ pouzit neco jineho nez PG ....

					Karel