ifconfig a kolize

Pavel Urban urbanp na mlp.cz
Pátek Říjen 6 10:53:15 CEST 2000

Zdravim,

na serveru nam bezi skriptik, ktery kazdou hodinu zapise do souboru
vystup z prikazu ifconfig. S prekvapenim jsme zjistili, ze behem noci
naroste pocet kolizi o cca puldruheho milionu. Dejme tomu... ale ten
narust byl podle casu zrovna v dobe, kdy se na siti nic dit nemelo.
Nasadil jsem tedy tcpdump a celou tu hodinu jsem ho nechal sedet na
sitovce... a NIC! Uplne normalni provoz... Nevite nekdo, jestli nahodou
ifconfig nevypisuje ty kolize s nejakym zpozdenim? Pripadne kde by tak
mohl byt problem? Ono asi tak hodinu predtim se delaji opravdu velke
presuny mezi nekolika servery, tam by me kolize neprekvapily.

RH 6.2, net-tools 1.53, ifconfig 1.39 (1999-03-18)

Diky!

Pavel Urban (urbanp na mlp.cz)
MLP system disaster
Mestska knihovna v Praze - Marianske nam. 1, 115 72 Praha 1, Ceska
republika, http://www.mlp.cz
   Vegetables should not operate electronic equipment.
          Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/