Redhat 5.2

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Pátek Říjen 6 15:07:10 CEST 2000

Dobry den,

Petr Novotny wrote:

> Jak je na tom SuSE? Debian?

U SuSE nevim. U Debianu je to tak, ze zadate apt-cku zdroje pro
novou distribuci a zadate prikazy apt-get update; apt-get
[dist-]upgrade (To dist je mezi distribucemi, upgrade je v ramci
distribuce nove baliky). A pak uz jen lehce odpovidate na dotazy
co nechat a co prepsat (rozumej konfiguraky). Vetsinou se to ale
chova docela korektne, zatim jsem nenarazil na problem. Kdesi
jsem videl i moznost nasmerovat apt-get i na zdroj security
updatu, ale nevim, zda se nekde zrcadli i u nas a pripadne, jak
mu tento zdroj zadat (nevite nekdo?).
Takhle to chodi na i386; na alphe se mi apt-get pri dist-upgrade
zasekava (2.1->2.2)...

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72