Offtopic : Licence antiviru pro Linux server

Radek Libovicky libovicky na lira-web.cz
Pátek Říjen 6 16:24:14 CEST 2000

Zdravim,
omlouvam se za dotaz, ktery nesouvisi primo s konferenci, ale chci se zeptat
zde nekdo neprovozuje antivir pro Linux, ktery spolupracuje s programem
Avamis. Jedna se mi hlavne o vyreseni licenci politiky pro Linux server. Co
distributor to jiny nazor na stejny produkt napr. od Nai. Antivir by mel
provadet pouze kontrolu prichozi posty. Proto se ptam kolik licenci musim
mit? Tolik kolik je pop3 a imap klientu nebo mi staci pouze licence pro
server? Mate to nekdo vyreseny?

Dik Radek Libovicky
Lira - internet services
Kloknerova 1/1245