klienti W9x pro sambu - login script

j.c. cvrk na mbox.dkm.cz
Pátek Říjen 6 17:50:06 CEST 2000

Dd,

6. října 2000, 17:28:20, Miroslav PRAGL napsal/a:

MP> STEJNE

MP> prosim popiste jak ten skript spoustite, jak mate nastaveneho win9x klienta
MP> atd.

netusim, ze bych ten skript musel spoustet, domnival jsem se, ze kdyz
se pusti pro dos klienta automaticky, tak ze by to melo chodit i pro
W9x klienta.

W9x mam pevnou IP adresu, ostatne na sambu se pripojuji jinak bez
problemu. Pozornost jsem venoval nastaveni skupiny a prihlaseni do
domeny. Pouzil jsem stejne jmeno domeny a skupiny a take rozdilne. V
klientu MS jsem pouzil (a take na zkousku zakazal) prihlasovani do
domeny. Pri pouziti prihlasovani do domeny to napise neco jako, ze
zadny domenovy server neoveril vase heslo... na sambu se ale pripojim.
Ovsem bez login scriptu. V nastaveni smb.conf jsem zkousel ruzne
kombinace nastaveni browseru. Podobne nastavene stanice s DOS nemaji
problem..
Musi byt nastavene prihlaseni do domeny?
Proc asi dojde k tomu hlaseni o neovereni hesla?

Diky.
--
S pozdravem,
 j.c.                            http://www.nastenky.cz/foto/