pamet konzoly

Pavel Janík ml. Pavel.Janik na suse.cz
Pátek Říjen 6 18:19:26 CEST 2000

   From: "Iko" <iko na kamarad.cz>
   Date: Fri, 6 Oct 2000 09:59:06 +0200

Zdravím,

   > neviete ci je ulozena pamet konzoly pripojenej cez telnet napriklad?
   > lokalne su /dev/vcs a /dev/vcsa

ptáte se na to, když jste z nějakého programu (klient telnetu) připojen na
server, zda je možné získat z jiného programu zobrazený textu? Pokud ano,
tak to samozřejmě záleží na klientovi. Pokud je tento program spuštěn na
konzole Linuxu, sám víte jak na to.

Pokud se ptáte na to, jestli je možné podobně jako pomocí příkazu cat
/dev/vcs1 získat obsah obrazovky, tak to samozřejmě záleží na operačním
systému, ze kterého pouštíte telnetového klienta, který má tato data určitě
ve své paměti a tudíž Linux k nim nepustí nikoho jiného. Samozřejmě
teoreticky jde spustit program, který najde okno toho klienta, udělá jeho
snapshot, pustí na něj OCR program a výsledek uloží, ale to asi nehledáte,
že :-))

Mimochodem, přečetl jste si Váš mail před odesláním? Já jsem jej bohužel
nepochopil, ale je to možná již tou pozdní hodinou.
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na suse.cz