Jak disk rozezna kabel? (Problem s velkym diskom)

Martin Matuška jamartin na atlas.cz
Sobota Říjen 7 16:33:17 CEST 2000

No, já si myslím, že tou přerušenou žílou to nebude. Já měl starý kabel,
který tu záslepku měl taky a řadičovi se nelíbil.

Martin Matuška
"Stanislav Meduna" <stanom na etm.at> píše v diskusním příspěvku
news:970746604.909283 na newsmaster-04.atnet.at...