Offtopic : Licence antiviru pro Linux server

David Toman dtoman na pef.skoda.cz
Neděle Říjen 8 20:18:24 CEST 2000

Ja provozuji na RH 6.2 Virus Scan for Linux od Networks Associates. Antivir byl
zakoupen u AEC Brno a vlastnime licenci pro 25 uzivatelu. Objednavali jsem verzi
pro Win9x a NT. Ale na CD je i verze pro Linux a ani po prostudovani licencni
smlouvy jsem neodhalil omezeni na OS. A mela by stacit licence pouze jedna,
protoze antivir instalujete pouze jednou.

Konkretni konfigurace: RH 6.2, ViruScan for Linux v4.7.0, Sendmail 8.11.0 (zitra
uz mozna 8.11.1) a AMaViS 0.2.1-pre3
Zatim funguje bez ztraty kvetinky, ale chystam se na upgrade na RH 7.0 :-)
Zpocatku byly problemy se Sendmailem (prilis nova verze, AMaViS byl testovan na
8.9.3), ale uz je vse vyreseno. Kontroluji prichozi, odchozi i predavanou postu.

S pozdravem
D. Toman
ABN AMRO Penzijni fond